A kiadónak nem kellett, a szerző céget alapított, és saját kiadásban megjelentette könyvének harmadik kötetét - Könyvesblog.
Céljaik 35 százalékát érik el a magyar cégek egy kutatás szerint. Két érdekes megállapítás:
"Tovább nehezíti a helyzetet, hogy a megkérdezettek 80 százaléka szerint saját vállalatának nincsenek konkrét céljai, vagy ha vannak is, nem tud róluk. A napi tettekre váltást akadályozza az is, hogy rossz a szervezetek időgazdálkodása, feladatszervezése és a munkamegosztása."
"A célok és tervek megvalósítási hányadosa több okból is alacsony a magyar cégeknél az ezer fős reprezentatív kutatás szerint: a legnagyobb problémák, a számonkérhetőséggel, az együttműködéssel és a célok feladattá való alakításával vannak."
A válság sem rengette meg a nagy cégek hirnevét - a Figyelő cikke.
Megmételyezi a vállalatokat a korrupció. Az Ernst & Young felmérése szerint a hazai cégvezetők egynegyede szembesült saját cégénél durva és büntetendő visszaélésekkel. A vezetők 76 százaléka fél a zavaros ügyek kipattanása miatti személyes felelősségre vonástól.